det är enklare att göra av med pengar än att tjäna!

JAG HAR BESTÄLLT ETT Nikon AF-S DX 35/1,8 G!
Var egentligen taggad på ett fast 50mm. Men min kamera kunde inte ha det objektivet. Om jag inte ville klara mig utan autofokus, och det ville jag ju inte. Så jag och papi kikade runt massa, och NU ÄR DET BESTÄLLT! Ska hämta det imorgon!
Jag hade hursomhellst köpt det -tidsnog...
Men nu när vi endå ska till NORGE om 2½veckor(!) så var det lika bra att köpa det nu. Åh jag taggar!



Jag har förövrigt ändrat dramat i förra inlägget.
Inlägget och mer info hittar ni här.

seyah


Kommentarer
Postat av: Stina

Alltså jag skulle precis leta upp ett liknande ombejktiv och valde att gå in på din blogg innan av nån galen ide. Och där har du skrivit att du köpt typ den jag ska ha?

Fast jag vill ha 20 mm :D Vidvinkel. Men den där blir nog skitbra! GRATTIS!

2009-09-01 @ 11:33:35
URL: http://theshiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0