Isn´t it ironic? Little too ironic.

Nu har jag tagit spruta ett av tre(..) Jag fick vaccin mot både Hepatit A & B min familj fick bara A, så de kommer bara behöva två sprutor.
Sprutor suger, fast det känns endå värt att få mot både A&B!

Sitter på datorn uppe. Här finns många roliga, gamla bilder. Här ska ni få några smakprov!

-98

Julpyssel -01


Jag och min farmor 05. Åh fyy vad länge sen jag målade,det vill jag göra snart!!



Amanda och jag 06 haha.

Vackert som få, elerhur?

Ikväll/idag blire my, maja frasse och leila! Kommer äga!
SEYA

Kommentarer
Postat av: Jens

Sprutor är inte läskiga iaf, tänkte då du säger att dom suger. Egentligen är dom ju bra, annars skulle man inte behöva dem? :p Skulle jag lägga upp bilder på mig från barnatiden så skulle jag inte ha läsare. Dom skulle dö av anfall i stolen hemma vid deras datorer då bilderna är läskigt fula :p

2009-08-18 @ 18:29:38
URL: http://kizzm0.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du är så mycket mer lik dig 98 än 01 =P

Sötnos =D

2009-08-20 @ 23:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0