SUSHI- uäääääk

Idag har jag "officielt" blivit Midgårdare och AR1N;are (ArenaNatur1).
Jag tappade även min sushi-oskuld idag med söta flickor. HELT I ONÖDAN! Hade varit bättre att vara lycklit ovetande! URSH!
Men jag hade fint sällskap iallafall! (TUR DET)

Sushi in action!

SUSHI IS THE SKIT! ;) Fast upplägget var fint!


Såhär såg jag ut INNAN jag smakat!

Vatten därimot! YUMMI

Nu ska jag snart lägga på luren(leila är där^^) sen ska jag typ läsa BREAKING DAWN och sen SOVA! jag är såå trött!

SEYAH


Juste! Vi får vårt chema imorgon, det blir intressant.
På rundvandringen sa vår lärare;
"jaah, och här har ni biljardbordet. hit kan ni gå om ni vill spela och har ett hål. då lånar ni bollarna där, blabla. Eller vänta. ni går ju arenanatur, så det kanske inte kommer röra er så mycket... Äh det kan ju vara bra att veta endå.."
Jippi! NOT
Oväntat! NOT

Kommentarer
Postat av: Kaeru

Ni fick till och med ÄTNING av sushi att se äcklig ut (haha) ! :D

2009-08-26 @ 20:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0