Varning för mobilbilder med sug-kvalla!

Hejhopp!
Idag var det day 2. Den vart bättre än förväntat. Vi fick ett jättebra schema, för att vara ArenaNatur. Tyvär stod inte c-språken där, så sovmorgonen och hålen lär säkert försvinna.. POFF. Men vi kan ju hoppas att språken är nästa termin eller någonting.

Vi lekte ju somsagt och tävlade mot alla andra ettor.
1a kom ARENA a eller b minns inte
2a kom ARENA a eller b minns inte
3a kom ARENA NATUR

Alla arenaklasser i topp! wihoo

Nu kommer lite MOBILBILDER(hoppas ni står ut) från dagen! 
Det var typ tolvkamp

estetiskt och vackert


Klistra-fast-så-många-bilar-i-ansiktiet-som-möjligt-med-enbart-saliv.



ät-upp-godisrem-utan-handhjälp

Bilderna är tagna med leilas mobil av mig eller leila.

Idag har jag köpt en ALMANACKA med Leila! Duktigt Gabban!

Nu är jag astaggad på att teckna. Får se om det blir ngt!
SEYA

Kommentarer
Postat av: Jens

Jag är 20, :p Antar att du är 93? Möjligtvis 92 om du gått om :p



Online är nog det sista stället jag skulle söka jobb på.. Tänk att bli hatad av alla på jobbet? Skoj.. :p

2009-08-20 @ 09:32:07
URL: http://kizzm0.blogspot.com
Postat av: veronica maggio :DD

den första bilden är extremt sexig!

2009-08-20 @ 21:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0