Bad day

Bad day today.
Inget ville sig, eller ah det ville det nog. Hade bara sämst inställning!
Kemi"grunder"= överhettning av hjärna.

Och inte hellar var Stina på skolan inte. Nej, hon var på APU, vilket står för Absolut PUckat.
Det är tydligen bara media som har det också. Värt!

Iallafall, förlåt alla på skolan om jag varit dryg!


iallafall:
Nuss rullade "happy day" upp på spotify!
KÄRLEK

Den gjorde mig på bättre humör, nu ska jag ta mig i kragen och plugga biologi!

SEYAH



haha, humörsvängningarna

Kommentarer
Postat av: emina -konst & kreativitet-

sant sant;)

Kommer ihåg att jag har vart här förut pga den anorlunda designen hihi:D

2009-11-23 @ 18:39:39
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0