emotional

Du kommer inte lämnas oberörd, titta själv:

Idag var det minnesstund. Eller minnesdag.
Det är så sjukt, död är ett ord som alltid varit så långt bort för mig.
Det har aldrig varit reality. Men det finns. Här. I lilla sverige. I lilla umeå.
I vår verklighet.

Skolan är inte som vanligt, folk sörjer och minns.

Tänk om de aldrig åkt i den bilden, på den vägen, den dagen.

Jag kände ingen av dem personligen, men jag har gemensamma vänner med båda. Jag ber och tänker på alla deras annhöriga!
Det måste vara fruktansvärt.
Linn och Niklas, rest in peace.
Aron, fortsätt kämpa.



Kommentarer
Postat av: Stina

Det är helt sjukt.

Gud är med de nu.

Imorgon ses vi, kram!

2009-11-04 @ 22:14:00
URL: http://theshiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0