TaggadTaggad

Idag blir det tecknardag i thing, eller ah. imme iallafall!
Bussen mot leila går 15.20 från bst.

Det var helt seriöst ett år sedan jag teknade! Så nu ska jag skynda mig så jag hinner ngt!
Här är några avde bilder jag tecknat förut.

Denhär framsidan gjorde jag förövrigt till boken New Moon i nian, den som nu går på bio. JAG VILL SE DEN. Ngn som är taggad?


padre

och som för att knyta ihop det hela så avslutar jag med en bild på leila. Jag tror att det var en avmina första teckningsbilder som jag visade. (hon fick den i julklapp08)

Kommentarer
Postat av: felicia

sjukt vad duktig du är gabs!

2009-11-22 @ 01:27:51
Postat av: Stefan

gud vad duktig du är! :O



jag vill också se den! ska vi se den tillsammans? ;) hehe...



kram!

Postat av: emina -konst & kreativitet-

Åh vad kul:D Vad duktig du är!

Ja jag håller på med de mesta material. Kolla genom alla mina kategorier så ser du;) Det beror helt från person till person vad man tycker bäst om att arbeta med. Jag gillar . . blyerts, tusch och måla. Haha jag kan inte bestämma mig:)

Vad gäller scanner; det blir lätt så. Kolla om du kan ändra inställningarna!

2009-11-23 @ 19:46:20
URL: http://eminacreations.blogg.se/
Postat av: samira

Oh du är ju duktig på att rita! Lägg upp fler bilder vetja? :)

2009-12-04 @ 19:01:24
URL: http://pepparkakssam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0