Interfas

Det är denna skitkorvs(+familjs) fel att denna dag kommer präglas av äckligt mycket biologi! Fast.. hm, här skulle jag komma på något klockrent ordspråk. Men det gjorde jag inte.. säger bara:
Det kommer vara värt det!

Juste! Jag öppnade min reflexskärm igår, den gick upp automatisk, men att få ihop den igen till 30 cm i diameter (den är 82cm utfälld). Helt sjukt vilket projekt det var!
Pappa försökte hjälpa mig.. Tillslut googlade vi!
På första träffen stod det: "Hjälp mig vika ihop min reflexskärm!!" haha!
Fanns dock inga bra beskrivningar, så vi lyckades inte. Men efter ett tags googlande och testande fick vi ihop den.
Tricket var snurra tills du dör! eller ah.. tills den sitter där den ska iallafall!

Idag kommer det bara bli dethär blogginlägget! Kanske kommer ett imorgon!

Alla som känner mig måste söka upp mig imorgon så jag får krama er hejdå!
Har dessutom noll kronor på mobilen. Underbar timing, va?

tjing!

Kommentarer
Postat av: Stina

Vi får dra ut och fota med dina rexflexskärmar! Typ en modell också delar vi på fotningen också håöller den andra i reflexskärmen? VI GÖRE BA!



Jag kan inte ringa diag :(Är hos pappa så det funkar inge bra (vi kommer iunte kunna prata ostört) men vi ses på skolan imorrn! VI MÅSTE!!! <3

2009-10-18 @ 12:18:20
URL: http://theshiet.blogg.se/
Postat av: frida (D)

HOHO!! Jag har en kompis som det tog 30 min första gången för! Du e inte ensam om att tycka att det är klurigt. :D

2009-10-19 @ 08:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0