I've got soul, but I'm not a soldier

Ikväll var jag barnvakt för Elina! Vi lekte i en lekpark nära henne tills hon blev less :)
Under en och en halv timme i lekparken han vi vara;
kaniner, morötter, handlare, döda, överkörda, fastklistrade, barn, fröken, elever, handlare, ambulans osv.
Behöver jag säga att hon är typ tre år och en lek kan hålla på i en minut?
Haha, men det var kul och nu har jag tjänat lite pengar, så det känns bra.

Klockan 20.00 var det idol.
Tre av fem var riktigt duktiga, men ingen slog Tove!
Himmel och pannkaka vad hon var duktig, jag fick gåshud och hela kittet!
Lite coolt är det ju faktiskt att hon också går på midgård. He-he...
..Nej men riktigt bra var hon!




update:
(inte helt oväntat men:) TOVE GICK VIDARE

Kommentarer
Postat av: Benjamin

MAGI!

2009-10-02 @ 12:15:40
URL: http://crisisflink.blogspot.com
Postat av: gabban

helt sjukt!

2009-10-02 @ 12:31:39
URL: http://sandigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0