"jag vill ha innehållet i hennes soffa"


LEVNADSBEVIS!
jag har inte fått tag i internet; förens nu!

det är finfint här, börjar vänja mig vid värmen...

här är dte finfint. jag och sandra lever på lyx (fast maten är inte mums: saknar svensk mat!)
ni kanske har hört att egyptierna är värst på att ragga... värre än turkarna: SO TRUE! jag och sandas mål var att inte få över femtio på två veckor. just nu är det fem dagar tkvar, och det är 53-51 juyst nu. Det är helt sjuuukt vad dom är på! Saknar svenskar!

Nu ska jag inte rabbla upp vad jag saknar. Det är jäättebra här! Jag och sandra var uppe med tuppen (srsly).. KLOCKAN FEM.. Meeeen vi var ju tvugna att fota en soluppgång. eller ja. jag fotade och hon såg snygg ut. min reflexskärm var ovärderlig!

Dykning är underbart, det är såå vackert under ytan! Jag önskar att alla ni kunde se!
vi var vid pyramiderma i måndags, tisdags.

Nu ska jag låta sandra få internet! Saknar er alla!  PUSS PUSS PUSS
(stina jag blev så glad av inlägget! ska leta kort! PUSS)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

våran adress är

Hemmansvägen 2c

903 62 Umeå



om du ville skicka kort till stina

2009-10-29 @ 18:58:48
Postat av: Amanda

Oj oj vad man saknar dig! :D



Du verkar ha det sådär lagomt bra så att du inte glömmer bort oss och vill hem ;) Men passa på att ha kul åtminstone någon timme per dag? hahah.. även om det är vackert under ytan.. du kan ju gräva ner dig någonstans.. då slipper du nog raggarna.. om dom inte också tycker det är vackert under ytan förståss.

KRAM

2009-10-30 @ 07:08:45
URL: http://deadbyapril.blogspot.com/
Postat av: kristina

åhh du är saknad <3

2009-10-31 @ 15:06:55
URL: http://duhadetiid.blogspot.com
Postat av: Stina

JAG SAKNAR DIG SÅ. Helt seriöst nu börjar jag gråta. Kom hem och far aldrig bort igen. åhh... Ring mig då du kommer på svensk mark.

PUSS! <3333333333

2009-11-01 @ 01:29:26
URL: http://theshiet.blogg.se/
Postat av: farmor

Låter skönt med sol o värme. Här är kallt o grått. Ska bli skoj att se dina bilder.

Kram Farmor o Farfar.

2009-11-01 @ 17:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0