Sovmorgon, släng dig i väggen!

Försov mig, två gånger, skyndade sedan ihjäl mig till skolan... Där jag fick reda på att vi inte hade någon kemi....
Menmen, det var inte bara jag som var i skolan tidigt, så det gick bra.
Men jag hade kunnat sova två timmar längre...

Aja, dagen fortsatte bra och Mattias började fiol med rutan idag, det var himla gulligt när han skulle försöka cykla hem med både fiol och konken! Haha!

(han kommer älska mig då han ser denhär bilden, men mattias, det var det enda jag hade!)

Nu ska jag spela fiol, seyah!

update:
upptäckte att inlägget, först, publicerades vid tio. Men jag har uppdaterat det hela degan. hmm... Aja  det sista skrevs innan tre iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Ååh, jag vill också ha sovmorgon, men varje dag är det att bege sig till skolan klockan 7. Vilken dröm att kunna sova två timmar till! :D

2009-10-05 @ 12:04:00
URL: http://myphoto.blogg.se/
Postat av: Carro

Usch hatar att försova sig. Men hur kunde du försova dig två gånger? =P

2009-10-05 @ 13:06:16
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: AIDS .__.

WE're going to have a talk about this, missy!

2009-10-07 @ 10:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0