dead by april

AMANDA VARFÖR HAR DU RADERAT BLOGGEN???!?!! :(

Idag har jag DÖDAT  Frida Eriksson(?) AR2N yeeii, med min undrebara, blåa, plastsked..!
OCH, inte nog med det; JAG LEVER FORTFARANDE!
trore eller ej!

Hade fotolektion idag också. Ska lämna in en bild med lång slutartid och en med kort.
prewiew:

Kort slutartid.

Längre slutartid.

Lång slutartid.

Lång slutartid. 2 sek och så går de åt sidan.

Jag vet inte vilken av de med lång slutartid(de tre sista) jag ska välja , så ni får hjälpa mig!
VILKEN TYCKER DU JAG SKA VÄLJA?

SEYAH



Min lillasyster Rebecca kom in i mitt rum och började snacka om att många hade fått en boll i huvudet på hennes fotbollsträning.
"... Ja och Veronica fick den i pannan. Hon var målis, och alltså jag sparkade bollen mot mål. Så det var ju som hennes fel, egentligen... Jag menar, hon kunde ju flyttat på sig!"

haha, hon är bra söt hon!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: HAHAHA, Inte skulle jag väl radera min kära blogg? <3 :) Oroa dig inte än så länge. hah.



Kram

2009-09-09 @ 20:40:43
URL: http://deadbyapril.blogspot.com/
Postat av: Jens

Dead by April (Y)

2009-09-10 @ 19:37:43
URL: http://kizzm0.blogspot.com
Postat av: Thomas

Roligt sagt av Rebecca! :)

2009-09-22 @ 23:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0