G S

Fotolektion 2. vi fick redigera våra Fotade initialer. Photoshop är VERKLIGEN INTE min starka sida, speciellt inte när man har ca 15 minuter på sig att leta rätt på saker och ting!

Allt sitter på fel ställen, ser annorlunda ut, och som pricken över i:et heter annorlunda(mot Corel photo paint 12.0). Suck!
Menmen, det är ju asbra att jag (i framtiden) kommer kunna två bildredigeringsprogram!

Här är iallafall resultaten.

G som i Gabriella

S som i Sandström


Nu ska jag sova! Ska vara hos (mamma) tandhygenist imorgon 07.50...

 

SEYAH


Kommentarer
Postat av: Charlie (sandras sötnos :))

om du skulle vilja ha en länk till en PS guide så finns det en här http://www.moderskeppet.se/grunderna/play/intro/ den är hela 3 timmar (om jag inte minns fel) så det blir nog lärorikt ^^

2009-09-03 @ 21:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0