he washed my sins away, oh happy day

It's a happy day! (inte som igår, haha)

Engelska-skriv-saken gick bra och fotot ägde! Min fotolärare sa att mina bilder liknade någon tysk kostnärs målningar. Lite koolt tyckte jag.

Sen var det NyGeneration, eller kristna skolgruppen eller vad det nu kallas. Urhärligt! Jag behövde det mycket!



Ikväll ska jag baka och plugga kemi!
Imorgon ska jag vara barnvakt för Elina.
På fredag blir det pizza på betel!
Känns super!

SEYAH



En liten notis:

JAG LEVER FORTFARANDE I LAST MAN STANDING! Nu är det bara typ 60 kvar! Kommer dock inte skriva så mycket om LMS, för tänk om min MÖRDARE råkar klicka in på min blogg! Hemska tanke!
Men jag lovar att uppdatera er lite då och då!





Kommentarer
Postat av: Sigrid

Snygg bild! (:

2009-09-30 @ 21:01:48
Postat av: Lina Holgersson

Tack så mycket :) Du tar fina bilder :) Jag prenumererar på din blogg. Du kanske kan prenumerera på min ;)

2009-09-30 @ 22:00:50
URL: http://linjens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0