uäk

ÅÅÅH. Jag hade typ tio sidor kvar på the giver ikväll. Såå jag tänkte; efter maten lägger jag mig i sängen och läser klart det. Sagt och gjort.
Eller nästan; jag somnade såklart. Väcktes av pappa för typ en halvtimma sen.
Sen:
- Läste  jag  klart  det  sista  i  boken. !
- Spillde  ut  vinäger  på  mitt  golv  MED blomflugor. Vilket  mitt  huvud  inte gillade  pga.  den  stickande  doften.
- Hittade  inte engelskapapperet.
- Skrev  ingen förberedelse  till  mogondagens  bokreccension.  Vilket  jag  verkligen  borde.
- Hällde  dålig-dag-smörja över  älskade  stina.

Dethär var den bäste bilden jag hittade som passade in på dagen..

Bild av stina.
Fast riiktigt så hopplös känner jag mig inte!

Dagens ljus: My och Stina

Nu ska jag typ sova. igen.
mitt huvud är en köttfärskvarn.
mums!

NATTINATTI

Kommentarer
Postat av: Björn

Men Gabaaaaaaan! Du får inte vara depp, då blir jag ledsen i ögat! Tänk på nyår! Den tredje slutar lägret, då blir det party, jag tänker inte sova bara för att jag kommer vara trött!

KRAAAAAAM!

2009-09-29 @ 23:12:48
Postat av: Amanda

Försöker ni ta död på blomflugor med vinäger? Är det inte bananflugor ;D ?



Åh, Söt Gabban, jag saknar dig och ditt klanteri!

Kram

2009-09-30 @ 00:25:17
URL: http://deadbyapril.blogspot.com/
Postat av: pauline a

vilken snygg bild:)

2009-09-30 @ 16:11:41
URL: http://paulineader.blogg.se/
Postat av: Stina

Puss!

Du är underbar, tack för att du ringde. Jag blev skitglad men har inte tid just nu ^^

2009-09-30 @ 21:32:05
URL: http://theshiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0