Man kan undvika kärlek när man stavar med dubbel-r.

Nu ska jag sova, det blev ingen träning; är helt väck. Imorgon ät det ju valborg med fintfolk, och då vill man ju vara pigelin!

MIN MOBIL ÄR HEMMA FRÅN GÖTEBORG!!!
Utan baterilucka dock, men silvertejp kirrar biffen! Orkar inte ta en bild på den (det var min första impuls) så jag publicerar denna fantastiska bild! Helt underbart vad jag tycker om den.

Älskar att den är så oskarp och glad (syns det att vi dansar till Movits?).
Fotat har mysis gjort!


Edit: Det skulle kunna vara låten "bäst att ta sig ett glas" också.

Kommentarer
Postat av: Björn

Säker på att det är Movits? Kan tänka mig "Bäst att ta sig ett glas" =P

2010-04-30 @ 07:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0