Nostalgi

Idag har jag sytt till mina shorts. Sen hamnade jag inne på Stinas blogg, sen blev ämnet nostalgi, sen hamnade jag tillochmed på min gamla blogg.

Förra sommaren gick typ i spontanitetens tecken med Stain som tema. Vi lädre känna varandra, hängde massa och drog, helt spontant till både Lappis och trästocks. Sen blev det ju Midgård för min del, där hon redan gick, vilket resulterade i ytterligare massa häng. Sen blev det sommarlov igen, och hur mycket Stina har jag hunnit med denhär sommaren? Typ NOLL... 

Jag började iallafall sakna 'na massa när jag tittade på massa bilder från förra sommaren. Jag fortsatte på sakna spåret och jag hittade massa nostalgiska bilder på folk som jag inte träffat på en stund, eller glidit ifrån. I den vevan hamnade jag här, och här kommer bilder, nostalgi, minnen, bilder!



valblorg08




norge + min fantastisktfruktansvärda, klorerade, ursaltade hårfärg

Antoon

glass, sand, kladd, glädje och bliringar, kan det bli bättre?
If I say Cirqus, you say Alfon...  CIRQUS!

halvfail judas i magnusius klassrum?

BJÖÖÖÖRN

fjutt

Kommentarer
Postat av: viktoria

oj, smickrande bild du hittat på mig..

gabban! det var alldeles för längesen. vi får

ta och ses innan sommarn är slut.

haha, kanske är tiden inne för ett hyena expressmöte ;D



kramar!

2010-08-05 @ 16:33:42
Postat av: G

sv: ååååååh! Hyena express!!!! :D hahahahha!

KramKram!

2010-08-06 @ 17:12:19
URL: http://sandigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0