nyår - bildbomb I

Tema: Fest på stureplan
Kanske bör skriva att vi lever oss in i rollerna, för de som inte förstog det,
och att vi inte drack ngn alkohol alls, än fast bilden nedan på herman inte riktigt stöder mig, haha.


(vänster)observera Josefs utveckling genom kvällen gång.



Bilden ovan är fotad av krille

(titta på josef nu... poff!)


(och nu... poff! (igen))

Jag, Rebecka, Josef och Herman vann ett IDIOMIN!

bilden ovan  är fotad av My

(den sista bilden är fotad av Krille)

Jag känner såhär: Det kommer bli två nyårsinlägg, för just nu orkar ni inte se fler bilder!


Kommentarer
Postat av: Repekka!

Idomin är ju allt en kvinna behöver!

AM I RIGHT GUYS?

fina bilder! Jag lånar om det är okej ^^

2010-01-02 @ 03:26:21
URL: http://ochjagbryrmiginte.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-01-02 @ 03:27:46
Postat av: Anonym

Vi orkar visst mer bilder, vi vill ha allt! btw snygg min jag gjorde

2010-01-02 @ 11:57:37
Postat av: my

näst sista bilden är fotad av My :)



AWESOME NYÅR FAVORITER!!!!!!!!

2010-01-02 @ 21:42:03
URL: http://overenkoppthe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0