vinden ven och snön vräkte ned från himlen...

... ja det kan väl beskriva denhär dagens väder! Men jag ska inte klaga, för det blir himlansh vackert, och det låter mysigt!
(men jag måste medge att jag tyckte synd om dom som råkat välja cykeln imorse! cyklarna var nästan helt täckta..!)

Här har vi en liten bild (kompaktkamera) från då jag var i  hemavan, minns inte exakt när det var.. men 2009  påsk kanske?

snö som snö, aight?



Är det ngn som vill dra med mig på brottning imorgonkväll, 19.00 på Gamlia??

svara i en kommentar, eller smsa mig : 0702887989 (numret raderas imorgon)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Slalom baby!



Åh, jag vill verkligen åka slalom snaaart!



Kramar.

2010-01-28 @ 00:23:30
URL: http://destroytherunner.blogg.se/
Postat av: Frida

Hemavan in my <3

2010-01-28 @ 22:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0