en vecka och två dagar...

...så länge sedan var det som jag bloggade nu.
Jaja.

tors-sön(1a-4e) blev det iallafall Kiruna och Kirunafestivale med Sigrid, Felicia, Inez och Snuff! Var verkligen kung!
vi bowlade en dag

och rövade bort sugg...

...till ett china-place

och så blev det lite bastu (vi ser ju lagom taggade ut... :D )

Och såklart.. Kirunafestivalen!

Taggelitaggade!


De tre senaste bilderna var Suggis
Orkar inte lägga upp fler bilder. Men sammanfattningsvis var hela resan sjukt lyckad!


I veckan har jag jag jobbat på Café tegsstugan på gammlia. Sjuuukt mysigt! Kom och fika vettja!
Farmor och farfar var där idag och jag tror bestämt att några kort knäpptes. Har jag tur kanske jag får någon bild av farmor som jag kan slänga upp här:)


Håller föfövrigt på att bli sjukis, så nu blire skypeavslut och sen sovaa!

Kommentarer
Postat av: felicia

skönt med nytt blogginlägg, saknat dem ju!

2010-07-10 @ 12:53:32
Postat av: Björn

En vecka och två dagar.. Japp! Vet du hur många dagar jag har blivit besviken på senare tid? Ungefär en vecka och två dagar.. =D

2010-07-10 @ 18:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0