betyg, bilder och en nörd

Jag komemr få VG+ i Foto A... Känns endå lite surt eftersom att det är någonting som jag verkligen är intresserad av.  Jag vägde mellan vg och mvg, så jag slutar på VG+... aja. Grejen var att jag inte var lika duktig på grafiska/dokumentära som porträtt. Men hon sa att jag var en "klockren och duktig porträttfotograf". Så det var endå rätt skönt att höra, av henne! :)

Nästa vecka ska vi skriva ut ett kollage. Just nu lutar det mot dethär kollaget: (i A3)

Som plåster på såren fick jag iallafall en liten summary av min svenskakurs av min svenskalärare...


Kommentarer
Postat av: Stina

Men det är ändå så att man inte kan etygsätta kreativitet. De ser bara det på sitt sätt. Alla stora konstnärer blev ju skrattade åt för sin "dåliga" konst innan de blev kända. Så ta inte åt dig.



PUSS!!

2010-05-26 @ 20:47:21
URL: http://theshiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0