FÖRLÅT

Jag vet inte vart min blogglust tog vägen, tror att jag tappade den i egypten eller så.
Menmen!
Den kommer nog tillbaka snart!

Här är lilla theodor som döptes i Lördags!
Jag, Rebecca(min 8a åriga syster) hoppade in som sångare (!!!!!!!) i Torsdag.   En låt sjön vi med cornelia(Theodors storasyster) och en låt sjöng jag själv. (:S) Meen det gick bra enligt dem som var där.(puh)
Sen på lördag pm. Var jag med leilis, sen prommis med Sandra.

Igår firade vi papi, och farmor och farfar var förbi och firade mig.
Fick en ros och en Edición para estudiantes!

Nu har/ska jag skypea/at med leila och björn for a while.
Najsbajs!

Snart ska jag sova, SEYAH!

Kommentarer
Postat av: Björn

FIRST"!!!!!111111



<3

2009-11-09 @ 21:36:14
Postat av: Anonym

TACK:D!

2009-11-10 @ 13:42:40
URL: http://partykatten.blogg.se/
Postat av: cilla

Vilken fin bild du fick på Theodor!!!!!



Om du har fler bra bilder från dopen så vill jag gärna ha dem. Måste ta me mej la familja och komma och kika tror jag ;)

2009-11-10 @ 22:37:38
Postat av: cilla

Glömde å säga att bägge Sångerna va fantastiska!!! Prins Noel va helt otroligt vacker!!!

Du har fått en helt Fantastisk Pipa!!!

2009-11-10 @ 22:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0