bra

IGÅR:
+ Matten känndes bra!
+ Fick tillbaka svenskan MVG-
+ Betygssnack på fotot, gick BRA
+ Fick MVG på mitt spelkortsporträtt av emma(det i mitten)
+ CISV årsmöte!
Dagen var bra.


Det fortsätter bra;

har sovmorgon till ett. Var uppe kl. åtta och började söka sommarjobb.
Känns skitbra och jag känner mig effektiv.

Har ansökt till:
LASP på 4veckors konfaläger på nbsk
LASP på två olika barnläger på nbsk
Kökspersonal på nbsk


Har inte fått tag i:
Polarn och pyret, Umeå
Norrporten, Umeå


Ska dra till IRL:
Café Victoria


Nu ska jag fortsätta!

Hugz!



Kommentarer
Postat av: kristina

åhh så duktig du är!



själv får jag panik med sommarjobb osv, vågar inte söka, vågar typ ingenting :(

2010-02-25 @ 17:37:43
URL: http://melodyofyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0