Scouter är vi allihopa, allihopa...

Igår blev det barnvakt med Veronica, vi drog och grillade.
Vi ägde och glömde tidningarna hemma, men (scouter som vi ät(NOT)) så började det brinna endå!(tillslut)
Ägde gjorde vi iallafall, och jag tror att mina systrar säkert fått två nya idoler!

Men eld blev det! (och jag älskar veronicas face<3)

och korv blevde! (försökte fixa happymouth)
Bilderna på mig tog Veronica.


Såg precis att jag har fått en till prenumerant via bloglovin! Wiho!

Nu ska jag fortsätta läsa in mig i Charles Darwins liv och evulotionen.
SEYAH


Update: Hittade just en, jag vet inte vad jag ska kalla det, men en tolkning av evulotionen-gud som verkligen make sense! Ni hittar den här.


Kommentarer
Postat av: Nöt

Haha Det var visst jag =P

Blogglovin är ju bäst har ju precis upptäckt! =P

2009-08-30 @ 20:51:34
Postat av: veronica, the one and only <3

alla scouter kan känna sig grymt ägda!

2009-08-30 @ 20:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0