byxir

Drog till ersboda med mammsen och skulle leta bikini till mig. Hittade ingen bikini, Men ett par byxor! inte fy skam det heller!
Det är underbart att gå i äffärer nu, för nu är allt så billigt!
Byxorna fick jag för 75 spänn på Stadium!

FETT VÄRT! (fägen är väl ngn blandning at de två bilderna. blev ingen rättvis bild)


Ni kanske inte ser hur långt håret är, men det är långt! Ringde frssan idag och fick reda på att hon slutat! vill klippa mig innan skolan, för nu börjar mitt hår spåååra!
Någon som vet en bra frisör I UMEÅ, som inte tar för mycket, och som har drop in tisdagkväll/onsdag-dag/måndag-dag/kväll?

Kan visa en bild på hur det såg ut som nyklippt ut imorgon! Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagens arbete! SEYAH

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Ver ej någon bra i Umeå men jag vet att jag är en någorlunda bra frisör :D.. Haha.. Samt shyst köp .. 75 spän är inte mycket direk!



Händer annars då :)??

2009-08-10 @ 23:19:49
URL: http://sheargenius.blogg.se/
Postat av: Jens

Ny blogg, i see!



Jag klippte mig idag, både jag och syster klipper oss på Salong 44. Dock är det väll lite tufft med drop-in tider. Men dom har öppet från 10-20:00 tror jag.. Billigt.. njae, tror det är 380 för dig som studerar, 420 för mig :) 10% för studenter! Då min frisör slutar där kommer jag söka upp han vart han börjar jobba sen, jag klipper mig icket hos ngn annan!

2009-08-11 @ 01:05:36
URL: http://kizzm0.blogspot.com
Postat av: Jens

Den känns fräschare på ett sätt, kanske har med färgerna att göra och så!



Han heter Anders (finns ju tjejer där också) Men jag klipper mig hos honom för jag tänkte att en kille är bättre på killfrisyrer ;D

2009-08-11 @ 17:57:00
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0