Do

Nu sitter jag här med leila i luren. För drygt en och en halv timma sedan ringde hon, och efter det har jag bland annat guidat henne till fem pannkakor!
Nu har jag  precis fixat till sandra bilden. blev halv-b-redigering. menmen
JAG KOMMER FÅ PS PÅ MÅNDAG!
(nu använder jag ett program som heter corel photo paint 12.0)

Idag har jag haft min första webbdesigns kurs, med Andreas Skog.
Åhåh, jag är (faktiskt) sååå taggad! Det kommer äga! Fast vi kommer troligen inte gå in på CSS.. Menmen. Jag får väl kirra en extrakurs eller bara googla fram det sen! :)
 
Sen drog jag på stan med mina nyfynna klassvänner och Krille! Det var nice!




Imorgon blire dyk och RockKrock

SEYAH

Kommentarer
Postat av: Amanda

YES! så du ska på rockkrock? :D Då kaanshee vi ses.

2009-08-22 @ 12:03:09
URL: http://deadbyapril.blogspot.com/
Postat av: Jens

Jo jag bor hemma, så jag håller mig alltid över 10.000 då ;)



Du missade ingen tävling ! Helt gratis, skriv ut blanketten och gå till bion med den. Troligtvis finns det massor av platser för knappt någon på bdb bor i Umeå ;) Jag fick mitten i mitten som sagt, 3 dagar efter dom berätta om det där ^^

2009-08-22 @ 20:06:32
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0