superflickor, socker och näsor

Idag har jag hängt med 4 underbara flickor vid namn Leila, My, Francesca och Maja.
När jag kom hade My och Leila bakat maränger som stog i ugnen. Underbart!
Imorgon ska dessa flickor vara med då jag och Leila tar vår sushi-osklud. Det blir intressant!

IMORGON BÖRJAR JAG GYMNASIET OCKSÅ OCH SOMMARLOVET SLUTAR btw.

Så imorgon blir en intressant dag, det är därför jag planerar att sova ganska snart.

Ser ni? Vi är foki! ;O





;)





Bilderna är tagna av någon av mig, frasse, lelia, my eller maja.

Nu  ska jag krypa till kojjs! NATTI!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag blev just mycket kär och så i din blommiga tröja ^^ gissa vem som har sommarlov ända till torsdag :D moahaha

2009-08-18 @ 00:08:47
Postat av: ALICE RISHOLT

SV: Tackar :D

2009-08-18 @ 09:41:38
URL: http://alicerisholt.blogg.se/
Postat av: Jens

IMORGON FORTSÄTTER MIN ARBETSLÖSHET!!



sucks tho :p Men jag sökte jobb idag som.. budbilsförare typ !



Tror aldrig jag skulle vilja ens smaka sushi.. Avskyr fisk och då tror jag inte rutten fisk är bättre :)

2009-08-18 @ 18:30:58
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0