TEJP 09 - Det finns mer

KABAAM. Bildbomb nummer ett har landat!
Det är från tejp, dekarsön, övik.
Wunderful!


Mitt rese- och boendesällskap!






Den killen var heeelt sick! Han åkte bland annat på ryggen, med kontroll(!) och han snurrade och körde bakåt . Jag vet inte allt. Men duktig var han iallafall!


Volleyboll


och där kom Parry Hotter in på ett hörn också.

Downhill var det också! Fast det var typ de som fått MINST skador. 'Kändes lite oväntat när man "såg" dem swicha förbi på ngn liten stig med massa jord, lera grus och sten.
(bilderna är tagna på de bredaste ställena så det är inte helt rättvist)

tha stiiker drar en "hemtrevligt i skogen"pose

"LIIGG KVAAAR!!"

och såklart en miss awesome!


Mumma! (paintballkulor)


crasychrist!

Låvsång


100%talkshow


Paintball


Skate


En inbjudande och gullig lapp som var på dörren till lokalen!  Men charmit vare.
OBSERVERA "HE"

LONGBOARD!




KRIK löpet gick ut på att frivilliga fick ställa upp ooch springa en sträcka med olika hinder ( 500m(?)). Folk fick sponsra med kr/varvet. Klockan tickade ner från 15 min. Sen fick de deltagande springa så många var de han. Pengarna skickades till Afrika.

Valfri kladsel, valfri springstil.


oj vad de kämpade!

Jag tänker inte försöka stava denna mannens namn. Men oj så underbar! Galet!
om ni drar förbi etiopien, får och lyssna på honom! HACHO!

Tandhygenist Grahn till er tjänst


vissa drog ett nattbad


ser ni vingarna?


Outreach (vi skulle sprida lite gudskärlek in tha city of övik). Regnet öste ner. Fredag, hela dagen. Lördag morgon. När bussen rullade in i övik, vad händer? jo. Bönesvaret visar sig. Molnen springer och gömmer sig och under resten av dagen är det STRÅLANDE sol. Tack gud!

Låvsång(ovan) och volleyboll


Dans och pannkakskyrkan


När solen kom kom också fåglarna, och då menar jag inte några stycker utan vekligen ALLA. Försökte fånga det på bild.

Samuel

Sen blev det hemmåt!


Tack allihopa för en fin vecka! :)


Kommentarer
Postat av: Rasmus

verkar som om du har haft det sköj ^^.. jag skulle aldrig våga g¨å runt utan t-shirt eller något som täcker kroppen... jag är en sådan fjant som är missnöjd med dej själv.. men i alla fall, hur kommer det sej att det blir en ny blogg och allt??

2009-08-09 @ 13:55:17
URL: http://sheargenius.blogg.se/
Postat av: FRIDA

fkin awesome pics!! (L)

2009-08-10 @ 15:09:22
URL: http://www.fraijdas.blogspot.com
Postat av: maja

vilka fina bilder :)

2009-08-14 @ 20:23:59
URL: http://majalaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0