Totallymakeover!

Dethär blir ett kort inlägg ftersom att jag snatr ska skölja ur färgen(!!!) från mitt hår!
Klippte mig ju somsagt idag, det blev ungefär som förra gången. Sen började vi snacka om jag skulle fixa med färgen på ngt sett eftersom jag i stort sett klippt bort det ljusa på ena sidan.
Jag la upp en idé, hon trode att det skulle bli bra. Jag köpte färg. Men vilken? ja det får ni nog hållas med ett tag!

klippningen INNAN FÄGNINGEN



VILKEN FÄRG ÄR DET?

(om jag säger såhär: farfar fick en chock)

Kommentarer
Postat av: Jens

Snelugg is the shit! Det är... svart hår kanske ;p Eller blått för att vara lite crazy! (möjligtvis mörk röd)

2009-08-12 @ 20:33:43
URL: http://kizzm0.blogspot.com
Postat av: my

fin frilla (= jag gissar på röd för att det tydligen är så knasigt, men jag tror inte att du vågar blå eller grön... fast det kanske jag får ta tillbaka? ;D



vill du hitta på ngt imorgon? :)

2009-08-12 @ 20:48:06
URL: http://overenkoppthe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0