You are my african queen

Det var det afrikanen i baksätet satt och sjöng hela vägen hem. typ 45 minuter.
För alla er som inte vet så planterar jag skog. (Om ni någon gång funderat på att plantera skog (för att tjäna pengar). Gör det inte, det är inte värt det! )
Det gick bra idag, var otrooligt skönt med en dusch när jag kommit hem.
Mina fötter var hemska (som ni ser där nere). Vattnet blev typ svart. ursh! Fortsätter det såhär så kommer jag vara lika brun som afrikanerna på torsdag!


Se och njut mina vänner! det här är en såndär typisk "once in a bloggtime" bild.


HEMSKHETER! Det var seriöst svårt att få bort... och nu har jag ändå haft både strumpor och stövlar...

Nu ska jag ut och somna i en solstol, om solen inte gått i moln än vill säga.
SEYAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0