kakor och trött-trött

Igår bakade jag muffins så jag tog med mig några idag och spred lite tisdagsglädje!

Helt sjukt vad trött jag är nu, men jag SKA hålla mig vaken till åtta, annars kommer jag vakna typ 00.00.
Sen så behöver jag läsa biologi, kemi, matte, webbdesign. dels för att det behövs pluggas nu, men även för att jag DRAR TILL NORGE NÄSTA TORSDAG!

Gäller bara att jag INTE INTE INTE blir sjuk!


Jag taggar dyknikngen!

Imorgon är det start av last man standing, om någon frågar så heter jag Kalle och går Bild och Form!
(last man standning är en lek som involverar typ hela midgård. det går ut på att man får en lapp med ett namn som man ska eliminera genom;tejp mot vad/ banan mot rumpa/ sked mot hals/ mössa på huvud/ filt över huvud. Den som är sist levande kvar vinner!) Jag kommer troligen dö dag ett. Men who knows?

Nu ska jag gå ner och plugga i think!  Sen ska jag nog SOOOVA!
SEYAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0