NATTINATTI

Jag har precis skrivit hela ja må han leva sången i ett sms till krille! det tog typ en kvart!
Innan det cyklade jag hem från betel. Såhär mörk var den mörka skogen.. huvva!
Men som tur var så uppehölls jag per telefon av stina och jorm!!

(bilden är oredigerad. Men jag hade cykellyse då jag cyklade!)

haha, jag märker att jag är trött.. stavade precis cykel med u. Det felet gjorde jag om två gånger!

Betel var nice, men nu ska jag sooovaaa!

Juste: Här är min vän stina!!!

Är hon inte snügg? ! ?  <3



oj vilket svammel-inlägg.
men jag är somsagt supermega trött!
Sa jag föresten att jag ska vara med i last man standing?

Kommentarer
Postat av: stina

Jag trodde du skulle fota mig på telefonen! Jag gjorde världens finaste smile!

2009-09-05 @ 21:36:52
URL: http://theshiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0