Sätt dig på sadeln, trampa iväg. Cykla med mig.

Banken stängde tre, och jag slutade halv fyra, så det blev inget objektiv idag. Imorgon I HOPE!
Men jag fick en muntra-upp-låt av en cyklande stina, så jag är inte bitter!
Flickan is THE SHIET. (fyndigt gabban)

Idag har jag haft två kemilektioner, ingen(!) biologilektion, matte och spanska.
Jag och Leila äger förövrigt på matte!

Det var första spanska3lektionen ever och det var verkligen en rivstart.
Jag har verkligen ingen aning om vars jag la all min spanska kunskap innan sommaren.
JAG FATTAR INTE!


hittade en söt bild på sandra som jag kan visa, har inte överflödigt med bilder på denhär datorn!

Nu ska jag försöka plugga lite om Darwin.

SEYAH


(Till Stina: tarey en titt på rubriken så får du typ en ledtråd till det som vi aldrig kom fram till i samtalet. Sista ledtråden får du om du googlar på "Crowd monterade" på google!(träffnr.1))

Kommentarer
Postat av: Stina

HAHAHHA, SKA VI BLI PROSTITUERADE? XDXD

"Budskapet på sadelskydden uppmanade studenter till att använda sin energi för att söka jobb."

2009-09-02 @ 21:49:15
URL: http://theshiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0