and so I did

Dog jag? JA!
Haha, men det var skönt, och folket var trevligt och bra(som vanligt). Alla brottare verkar vara genuint snälla, sjukt härligt!

Idag har mina armar blåmärken, TRÄNINGSVÄRK, smärre sträckningar, och är allmänt ömma. Behöver jag säga att vi koncentrerade oss på armstyrka med närkamper, matcher och "väggen"*

*väggen går ut på att man.. hmm.. tänk er att man står på händerna, sen så sätter man fötterna mot väggen, sen så går man runt på händerna medans kroppen är lutad mot väggen. Kan sammanfattas med ordet JOBBIGT.


ngra biler från fjällen medans jag drar på kören!





Kommentarer
Postat av: leila

Å häftigt med flyg-korg-lift

2010-04-14 @ 21:15:26
URL: http://onlyhumane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0