Aska...

Insåg idag att askan kan komma att drabba mig.. Tiden springer fram och redan på torsdag ska jag till götet... var det tänkt.
Fick precis ett mail av Nordic airlines där de skrev att de flyttat mitt 20.00 flyg till kl 11.00 pga askan. (?) Risken finns ju att vi bilr fast i götet hur länge som hellst sen, om vi kommer dit. Bussar och tåg är ju rätt stryket i och med att det har varit enormt tryck på dessa sedan en vecka tillbaka.

Tanke nummer ett:
Det låter ju helt underbart! Råka hamna i götet hur långe som hellst! YES!
Tanke numemr två:
Har jag tid att ta igen allt jag missar? - NEJ!

KLUVET. Nu ska jag ringa samtal till mina resevänner.


Kommer följa Arlanda på twitter för några dagar framöver!(...)
http://twitter.com/arlanda



Bilder från helgens GO finns hos Stina

Kommentarer
Postat av: amanda

Hoppas att detta bara handlar om några dagar och inte typ månader! För då blir det ingen säker kroatsien resa för min del.



Vad skulle du till götet och göra?

2010-04-18 @ 18:48:56
URL: http://destroytherunner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0