"om du känner att du vill spy så kan du ju gå och vila(...)Det är ju trots allt din första gång"

tränaren, en stund in på passet:
"Som du kanske märkt så kör vi fys varje torsdag. Om du känner att du behöver kräkas så kan du ju gå åt sidan och vila. Det händer att de spyr efter dessa träningar, och det är ju faktiskt din första gång!"

Yes, så kändes min första (FYS)träning med Elitgruppen i brottning.
Hade tänkt att gå dit och sakta men säkert lära mig brottas..
-uppvärming släng dig i väggen!


Men det var otroligt roligt! och jag förstår, nu i efterhand, att folk spyr! haha!

här kommer ytterligare , anonyma, mag-bilder







+ massa bilder med ansikten och ögon som jag inte kommer publicera!

de senaste tre timmarna har jag suttit placerad framför (photoshop och) omegle, snackade men en mycket trevlig tysk!
De närmaste timmarna kommer bestå av en himla massa sätan (z)!

Kommentarer
Postat av: Jens

Ooh, massa bilder på min mage! @ krummulir som tyder på ironi.



Brottning skulle nog inte vara något för mig.. :P

2010-01-29 @ 02:43:35
URL: http://kizzm0.blogspot.com
Postat av: Amanda

Riktigt fina bilder! :)



Lät dessutom som en kul träning, jag menar.. att spy gör man ju så sällan! haha. Bäst att ta till vara på de stunderna och njuta.

2010-01-29 @ 11:46:06
URL: http://destroytherunner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0