Du kan kalla mig utanför för att jag inte gjorde som dom andra gjorde när dom gjorde som man gjorde förr.


Kära Göteborg,

Idag har jag saknat,
saknat skratten från karusellerna,
saknat lappen från biblioteket,
saknat dig.

Idag har jag drömt mig tillbaka
till den första resan,
till den gatans musik,
till dig.

Varma hälsningar,
Din Gabriella




Kom på att det bloggades också,
dendär gången
i Göteborg.

Sandigt - Göteborg sjunger för mig och alla fåglarna dansar
Sandigt - GÖT1
Sandigt - Jag såg en fin människa genom din blick...
Över en kopp thé - Allt händer i Göteborg


Kommentarer
Postat av: Leila

ihihiiiiiiiiiiiiiiiiii

hoppas fortfarande på att det kommer vara barmark och över tio grader där om en vecka, fast det ser mörkt ut

2011-02-06 @ 16:44:56
URL: http://onlyhumane.blogg.se/
Postat av: sassy

sv: Ja det är min bild ^^ sjukt gammal bara ^^

2011-02-10 @ 11:04:40
URL: http://litetmusikbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0